Personel Özlük Dosyası, bir şirketin çalışanlarının kişisel ve iş bilgilerini düzenli bir şekilde saklamak için kullanılan dosya sistemidir. Bu dosya, çalışanların kimlik bilgileri, işe giriş tarihi, maaş bilgileri, eğitim durumu, sağlık raporları, performans değerlendirmeleri gibi çeşitli belgeleri içerir. Personel özlük dosyası, çalışanların özlük haklarının takip edilmesi ve iş süreçlerinin daha düzenli yönetilmesi amacıyla önemlidir. Bu dosya, gizlilik ve yasal gerekliliklere uygun olarak saklanmalı ve yalnızca yetkilendirilmiş kişiler tarafından erişilmelidir.
Kullanacağınız kredi kartının ticari veya bireysel olması durumuna göre taksit seçenekleri değişebilir. Taksit seçenekleri liste fiyatı üzerinden görüntülenmektedir. İndirimli fiyatlara göre taksit seçeneklerini ödeme sayfasından görüntüleyebilirsiniz.